that guy form warsaw
design Jan Dudzik
link www.thatguyfromwarsaw.com
Idea for graphic design studio brand identity was to make it very honest and personal. Jan Dudzik wanted to produce design opposite to the most of what he has encountered in business relations. His brand identity consists of images of him as an Indian and as a Sheriff with his family in the background. All the prints are made using black and one Pantone colour which gives them a very distinctive and warm look. Both greeting card and letterhead have small, friendly sounding copy: “Hello” and “Be nice to people”.
Projekt identyfikacji studia graficznego that guy from warsaw, której założeniem jest stworzenie szczerego i personalnego wizerunku. Jan Dudzik chciał stworzyć design przeciwstawiający się atmosferze, której doświadczył w relacjach biznesowych. W materiałach wizerunkowych studia występuje on sam na zdjęciach rodzinnych jako indianin i szeryf. Wszystkie druki zostały wykonane w kolorystyce czarno-pomarańczowej, która ociepla wizerunek studia. Pocztówki i papier firmowy dodatkowo zawierają przyjazne hasła typu: “Hello” i “Be nice to people”.